Translate

11. decembra 2013

Vianočná výmena u Ajinky....


Takáto krása a pokladík mi prišiel od Ludenky, len dva dni sa morím ako vložiť fotky...neviem čo sa to deje??? ..... či zas nejaké zmeny ohľadom Googl +, ktorý mi absloútne lezie na nervy...
bola som zvyknutá fotky vkladať priamo z foťáku no teraz to za svet nejde a nejde ,píše mi že server to vracia spať....poradite prosím niekto čo s tým ?????

Tak skúšam a dúfam, že už to nejako sem naťahám....

Ludenka ma veľmi prekvapila a splnila môj tajný sen ...rukavičky ,ktoré nemajú prstíky po takých som veľmi túžila ..... nádherné oháčkované šišky ,rozprávkové anjelíčky,tie budú  určite vo Vianočnej výzdobe ...
Z jej dielok cítiť pozitívnu energiu, lásku.... prosto, Ludenko si báječnáááááá, skotúľali sa aj  slzičky... šťastia, spomienky .....





Ďakujem Ludenko zo srdiečka  urobila si mi velikánsku radosť...
Ajinečko aj Tebe ďakujem za krásnu akciu ...

Prajem Vám pohodový a krásny večer ....


10 komentárov:

  1. Mirka, obrazky uz su OK. A tesim sa s tebou

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani dakujem, tak pracne cez picaso som ich sem vkladala , netusim preco to nechce ist tak ako predtym normalne ma to stve :( pa pekny vecer

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné dárečky ti Luďka poslala, je šikovná:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ajinko je sikulka ,taky anjelik ktory mi splnil sen :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mirko, dostala jsi super dárečky. Jeden je hezčí než druhý. Krásný předvánoční čas Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anička veľmi sa z nich teším,ďakujem za návštevu a prajem i ja Tebe krasny ,hlavne pokojný predvianočný čas, bez stresov :) paaaaaaaaaaaaaa krásny večer ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anonymný13/12/13

    Krásné dárečky jsi dostala :) Měj se krásně. Pa Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jitulko ,ano moooc sa z nich tesim hlavne tie rukavice... prvy krat som prave ,take zbadala u Teba a odvtedy som slintala nad nimi:))) ..prajem Ti pohodove dnicky a moc pozdravujem Jitulinko!!!

      Odstrániť
  8. Krása, moc se mi líbí barvičky té příze. Jinak přeji hezké svátky. Ahoj.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vierusko ,dakujem krasne za nakuknutie a prajem tiez krasne sviatky, hlavne bez stresu a v pohode:)

    OdpovedaťOdstrániť