Translate

30. decembra 2013

Splnený sen...


Pod stromček som dostala ,veľa krásnych vecičiek, ktoré potešili  moje srdiečko ..... pre mňa sú to poklady a jeden z nich Vám predstavím .
................teraz  som došila tento  obal na moju zúboženú písanku s receptami... mám ešte dve no táto bola obtrhaná statočne ...

Veľmi som obdivovala krásne výšivky  redworky  u Janky  blogerečky Jamaly ,doslova som pri nich "slintala" a "hltala" každé jej dielko..no a čo sa nestalo???? ......

Doletela obáločka od Janky a v nej okrem iného krááááááááááááásna výšivka a  boli tam aj iné poklady ale to Vám ukážem nabudúce...  ..... juuuuuuuuuuuuuu mali ste vidieť ako moja duša zaplesala .....a tak som dnes ešte sadla k stroju a obal je hotový....






... Jani ešte raz obrovské ĎAKUJEM ♡


Vám milé moje blogerečky, prajem príjemný posledný večer v tomto roku a veľa splnených snov .

......................ďakujem Vám za návštevu .............................

6 komentárov:

  1. Miri, krásny obal, šikulka. Krásny, príjemný zajtrajší večer.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani ďakujem, aj Tebe s rodinkou ,prajem príjemného Silvestra a v Novom roku všetko dobré.....

      Odstrániť
  2. Krásný nový rok i Tobě:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajuš ďakujem, aj Tebe pohodový večer a všetko naj, naj..... som rada, že som Ťa spoznala ♡.

      Odstrániť
  3. Taky obdivuji tyhle výšivky, krásný obal jsi z ní ušila :) Přeji krásný a šťastný nový rok. Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem Jituško, veľmi ma tá výšivka potešila je to pokladík...Jituško aj Tebe prajem krasny Nový rok, hlavne veľa zdravíčka .... si šikulka a som rada ,že som mala tú česť Ťa poznať...♡

    OdpovedaťOdstrániť