Translate

26. novembra 2014

Trošku servítkovania.

Takmer po dvoch rokoch som sa znova vrátila k technike "servítkovania"a v celku som som si to užila...známa si doniesla krabičku (inak kúpenú v čínskom obchode a bol to des, samá trieska neopracované úplne hrubá práca ) a tak som dlho dumala ako ju spraviť tak ,aby dnes malé dievčatko pre ktoré bude táto šperkovnička, aj o pár rokov v nej mohla mať svoje poklady...

..... zvolila som  jednoduchú kombináciu moridla ,slovakrylu , mojej obľúbenej servítky ....
..... a toto je výsledok... dúfam,že splní očakávania ....




 a  neostalo len pri tom ,pribudlo ešte pár vecičiek,ktoré si isto nájdu časom majtieľov ....




Prajem Vám milé moje blogerečky krásny a pohodový večer .

10 komentárov:

  1. Mirka tu nepodarenu krabičku si pretvorila na absolútny skvost...fakt je nádherna podarilo sa ti to :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majuska dakujem od Teba si to velmi vazim.... pozdravujem .....

      Odstrániť
  2. Renovace krabičky se moc povedla. I ostatní dárečky potěší. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marusko, dakujem krabicka sa malej slecne pacila co ma potesilo ....a ostatne vecicky uz putovali do balickov pre kamaratky ....prajem Ti pohodove dni a krasne tvorenicko ...

      Odstrániť
  3. Krásné Miruš, moc krásné ... jsi šikulíííínka!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajinecko, Ty moja vcelicka ...dakujem za navstevu aj milu pochvalu ...cmuk

      Odstrániť
  4. Anonymný27/11/14

    Ta šperkovnička je krásně vyšperkovaná :-) Určitě moc potěší. Tu vílu co za ní stojí mám taky, je krásná. A zase musím anonym, nemůžu se nějak přihlásit k účtu :( Přeji krásný den Jitka - Jill

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jitulinko, moc pozdravujem dakujem za mile pismenka ..no vila a anjelici su moja srdcovka ..tych nikdy nemam doma dost .... prajem Ti krasny vecer a dakujem ,ze si pisla .....
      paaaaaaaa

      Odstrániť
  5. Mika, to je kráása! Tolik ubrousků mi leží ve skříni, uplně jsem dostala chuť taky něco poubrouskovat :-)
    Měj se krásně! P.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Petusko, jeeeeeeej na Teba si tak casto spomeniem .... no vidis tak cez sviatky sup do servitkovania ..keby si videla kolko ich mam ja naskreckovane:)...
      maj sa krasne a pohodovo ...

      Odstrániť