Translate

11. januára 2014

Taškovanie...


Potrebovala som trošku "zresetovať", sviatok- nesviatok  nedalo mi nesadnúť k stroju  a tak som taštičkovala ... tašiek nie je nikdy dosť ..... verte či nie, nemám doma už ani jednu... sú obojstranné takže majiteľka si ju strúhne podľa nálady:)















Mám nastrihané na ďalšie tašky ,taštičky len čo presilená ruka dovolí budem pokračovať....

 Moje milé prajem Vám pohodový večer , krásne tvorenie, ešte raz Vám prajem nech sa Vám v tomto roku  darí hlavne oceán  zdravíčka a more pozitívnej energie   ....


 ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥




13 komentárov:

  1. Jejda Miruško, tys ale pilná švadlenka:-) Tolik krásných taštiček! A ještě budou další?? No pááni, to já letos stroj ještě nevybalila:-)))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ajuško mala som dobrú uču:) áno budú aj ďalšie jednu som šila podľa Teba, len trošku po svojom .... budú aj menšie kozmetické..... neboj príde chuť a potom to rozbalíš....viem to :)) pekný večer

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni, to jsou nádherné taštičky. Ani bych nevěděla kterou si vybrat... Hezký zbytek neděle Anny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anicko dakujem velmi pekne... len mi prezrad preco, ked kliknem na Tvoje meno nerozbali mi ziadny blog ,pise mi eror .. tak rada by somm si prezrela Tvoje dielka, vzdy som sa kochala krasnymi vankusikmi s aplikaciami ....
      pekny a phodovy dnik ...

      Odstrániť
  4. Teda Miru, tašky jsou úžasné! Ta se zipem je dobrý nápad. Jsi pilná jak včelka :D Pa Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jitusko Teba tu rada vidim..... dakujem ♡ ,ten zips ma napadol ked som nemala dost latky ale nie som uplne stotoznena mohlo to byt lepsie ..tak snad nabuduce.... som Ti dlzna meilik ,pisem ....urob kuk...pekny dnik
      paaaaaaaaaaaaaaa

      Odstrániť
  5. Miko, krásné tašky. Hned bych nějakou brala, třeba tu modrou s konvičkou. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dagmarecko dakujem za pochvalu od takej sikulky potesi ....a co sa tyka tasiek nie je problem, keby si chcela spichnem Ti ..ani jednu uz doma nemam ,ale pozriem ci z tej konvickovej mi neostalo kusok ...ak chces pisni rada Ti poslem ..
      pekny dnik

      Odstrániť
    2. Jé, to by jsi byla moc hodná. ♥ Jestli to myslíš vážně, tak ráda přijímám. Pěkný večer. :-)

      Odstrániť
  6. Krásné taškování, jedna hezčí než druhá. Cupcake a konvičková vedou :) Mockrát děkuji za milý komentář na mém blogu a za návštevu. Taky si tě ukládám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hani dakjem, vitam Ta u mna a som rada, ze som objavila dalsiu sikovnicu sikovnu s blogom plnych nadhernych veci ...rada sa inspirujem....... si tu vzdy vitana ♡

      Odstrániť
  7. Miruš, máš ich krásne. Tú konvičkovú látku mám aj ja, stále rozmýšľam, čo s ňou -d ať ju na tašku ma nenapadlo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani mooooc dakujem ♡, no vies ja som ju dlho prekladala z miesta na miesto ...potom skrsol tento napad a v celku sa mi pozdaval...paaaaaaaa pekny dnik plny slniecka :)

      Odstrániť