Translate

6. septembra 2013

Prvé lastovičky....

Dnes som konečne zbalila ďalší balíček pre "minibabatká" , aby sa mohla skompletizovať prvá odovzdávka  v NR ....
zatiaľ sú to len prvé tri "lastovičky" ,sú to plienočkové zavinovačky  nápad som našla tu u niektorej z Vás blogerečiek...u ktorej neviem ale za inšpiráciu i tak ďakujem....
Bude ich viac projekt má veľa fáz a nemocnice majú záujem ,tak pokiaľ nám budú sily stačiť budeme sa  snažiť pmôcť.....

k tomu pár vecičiek 
no a šupitkom na poštu,aby balíček bol v pondelok tam kde je potreba....

potom navariť, upratať a trošku si osladiť život...a tak som spravila pár fánok ,bolo ich samozrejme takmer z kila múky ale kým som lovila foťák zostalo len toto...:)

a zajtrá hor sa na zber zemiakov ..... 

Milé moje , ďakujem Vám za návštevu ♡.

Prajem Vám krásny a pohodový vikendík,užite si slniečko .....



10 komentárov:

  1. Ahoj Mirko, hezké zavinovačky a budou pomáhat:-). Fánky - to jsou boží milosti nebo plněné šátečky? - nebyl by k dispozici recept? Sice jsem nějakou tu kuchařku ve slovenštině přečetla, ale tento výraz tam nebyl nebo jsem ho přehlédla či už zapomněla....Tak ať máte dobrou úrodu brambor:-) ahoj Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Zuzi, dakujem Ti za navstevu aj mile psimenka ..fanky -cesto je zarabane na kyslom mlieku nic zlozteho ale ja zas neviem co su u Vas bozie milosti ..nie su nicim plnene, oni ked sa smazia na oleji tak sa tak nafuknu ,obaluju sa potom v praskovom cukre a na vrch si mozes dat lekvarik ..ak to nie je to co myslis tak Ti velmi rada napisem recept ale ja to robim od oka :)
    No a teraz hor sa na tu bramboriadu :)))) paaaaaaaaaaaaaa Zuzi:))) pekny dnik ..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj - tak jsem si to tipla dobře - fánky = boží milosti:-) Zuzana

      Odstrániť
  3. No vidis tak aj ja nieco noveho viem ,aky krasny nazov ste tomu dali :))) tak,ze receptik mas ??? paaaaaaaaaaaaaa:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V nějaké kuchařce je určitě, už jsem ho chtěla několikrát zkusit, ale nějak to nevyšlo. ahoj a hezký víkend. Zuzana

      Odstrániť
    2. Zuzi pisnem TI ho urcite budes spokojna s vysledkom ,ja ho mam od starkej a to bola vychyrena kucaharka.... poslem TI v meiliku pekny vecer a krasny vikendik !!!!!

      Odstrániť
  4. Ahoj Miru, zavinovačky jsou parádní, miminka budou jak v bavlnce :)
    Ty fanky vypadají výborně, škoda, že takové dobroty moc nemůžu, jak se zapomenu a zamlsám si, žlučník se hned hlásí.
    Přeji krásný den. Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojky Jitusko,
      dakujem Ti za komentarik ,ktory moju dusu vzdy potesi :))) fanecky mozes dve aj tri neboj zlcnicek si az tak nepohnevas ,len potom ich treba zapit zlatym mokom PIVKOM:)) a uvidis bude vsetko OK.....
      Krasny dnik a nadherny zaciatok tyzdna !

      Odstrániť
  5. Teda Miri, šikula. A drobce si môžu v teplúčku vegetiť. Fánky robievam tiež, aj s veľmi podobným efektom večne prázdnej misy :o) Dúfam že už máte zemiačiky pod strechou, sedíš pri kávičke a brúzdaš po nete. A keď nie, tak ti prajem aby to čo najskôr tak bolo :o) Prajem pekný zbytok nedele, pa Hela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Heliiiiiiiiiiiiii....
    dakujem Ti za navstevu a mili komentarik...no pri kaficku momentalne sedim a cakam kym mi trosku vychladnu rozvarene hrusky na presnidavku....:))) dnes mam zavaracie doobedie...zemiacky mame zo zahrad iba doma ,uroda bola celkom k spokojnosti este nas vsak caka pole :)) a na to sa Ti musim moja nejako nabit energiou ako fyzickou aj psychckou no len netusim ako :))))) zlatko pisnem Ti meilik ...
    pa krasny dnik !!!!!♡

    OdpovedaťOdstrániť