Translate

18. júna 2013

Len na chvíľku ....

Na chíľku som sem odskočila .....počasie nám praje,slniečko nám vydáva plným dúškom svoje horúce  lúče a menej času ostáva na usadenie  sa k PC...
..ale neleňoším!!!.. moje milé,len ten čas...stále s ním bojujem...a tak pár fotečiek, kým mám popoludňajšiu siestičku :)

jeden domček na háčiky, pre kamarátku Danušku


ešte jedna taštička mošnička

 Aj v poli sme boli dosť usilovní ,aby mali naše zvieratká poživeň ...


a že bolo toho sienka 42 balíkov...
pre jahniatka a našu Agátku.....

aj záhradku a skalku som vyplela a oslobidla od zeliny a že jej bolo teda ....



a po práci sme už zasadli k hríbovej polievočke ,koláčikom a plánovali ďalšie práce ....




Milé moje blogerečky ďakujem Vám, že ste trpezlivo došli až sem a prajem Vám......... krásny slniečkový dník plný pohody, lásky, tvorivej energie .....

                               ♥♥♥

13 komentárov:

  1. Páááni.... Miruš já nestačím koukat .... ty máš statek!!! A ty záhonky.... zeleninka vysetá jak podle pravitka :-))) Hříbky bych si dala taky, fakt že jo, taková domácí bramboračka s hříbkama, to je bašta:-)) Lilie mi tu teď kvetou stejně jak tobě, jen ty moje jsou oranžové:-))) A teď koukám na to jezírko, to snad není možný, labuť!! Co ty všechno nemáš:-))) Řekni že je živá a já odpadnu:-)))
    Jé a taštičku jsem ti málem zapomněla pochválit:-)) Je móc pěkná, i ten futrálek na háčky:-)
    Měj se krásně:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ajinko moja zlata:)) som sa musela zasmiat .....statek?? to je zlomok z toho co sme kedysi chovali...toto je skor nevyhnutnosta tak trosku aj relax v dnesnej dobe, u nas by sa len masko jedlo :))) a tak ked mame svoje polia a luky snazime sa trosku hospodarit, tym si prilepsit lebo tie platy u nas,co Ti budem pisat???!!! ale vzdy len poviem ,aby len zdravicko bolo a ked su pracovite ruky tak to nejako pojde :) ...dakujem za mile pismenka si zlata, a ta labut nie je ziva,takej zivej by som sa isto bala ... pekny dnik, dakujem Ti za mile pismenka potesili ..paaaaaaaaaaaa ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mirka si naozaj veeeľmi šikovná a to myslím úplne úprimne. Čo ty toho nastiháš...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majuska dakujem,ved Ty vies co obnasa dom,zahrada ostatne veci ...dakujem Ti za mile pismneka, moc Ta pozdravujem sikulka moja !!!!!

      Odstrániť
  4. Jéééžiš Miri to kedy stíhaš všetku tú prácu!?!?!? Keď vidím ako sa staráte poctivo o krmivo pre zvierence, nechceš aj mňa zazimovať???? Určite máš nazavárané, nasušené a neviem ako zakonzervované. Je rozhodnuté! Sťahujem sa k Agátke!!! Pri toľkej vašej práci, si pripadám ako najväčší leňoch pod slnkom. A ešte stíhaš aj tvoriť! Sakramentská ženská :o), chlap ťa musí na rukách nosiť. PA a trochu uber, nech si nepripadám taká nemožná :o))))) Helča

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heluska moja, kludne pridi ...:))) neboj nie je toho tolko ako sa to zda, jednoducho musim stihat neda sa inak, ved ja som naucena na robotu tak, ze mne to tak nepride ..niekedy sice pride kriza a mam vsetkeho plne zuby,ale ono to prejde ..obcas padam aj na nos a to viem ze musim aj ja zvolnit a par dni si dat pohov,lenosit aby som mohla fungovat dalej, spajzu zatial plnu nemam nieto moc co zavarat, akurat ceresne, par litrov bazoveho sirupu a par poharikov bazovej zelatinky a trosku hribov ....ale ak bude co tak zavarim aj sisky :)) proste spajza a sudok musia byt plne :))))manzel pomaha no a odniest sa musim len sama :))))
      tvorenie je moja radost a pohladenie na dusi to uz stiham len vecerom a nocami ..... ....a urcite nemozna nie si !!!!podla mna si velmi sikovna a uzasnaaaaaaaaaaaaa zenska !!!! a prid hocikedy budes vitana :))) ♥

      Odstrániť
  5. Ahoj Miru, teda vy máte krásná zvířátka a pořádnou zahradu, jak to všechno stíháš? Bydlení pro háčky je super, určitě se bude líbit. A taštička taky bezva, já se k ní ješě neodhodlala, nějak teď nemám moc času. Šiju do práce šest stovek papírových pytlíků a nějak mi to jde pomalu :) Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jitulinka moja zlata, moc Ta pozdravujem dakujem Ti za mile pismenka .... neboj sa s casom bojujem aj ja tiez mam toho v plane vela ,ale len nech nam zdravie sluzi ...... a k tym pytlikum naco ich tolko sijes?? nepara sa Ti to ??? neviem si predstavit papier sity nitou...
    Tak nech sa i dari ,moc Ta pzodravujem a posielam objaticko paaaaaaaaaaaaa
    ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdravím Miruško, pytlíky šiju na jednu akci u nás ve městě, vždycky na konci prázdnin je u nás putování s pohádkou pro děti a do těch pytlíků se naloží různé drobnosti jako odměna. Proč jich šiju tolik mi taky není jasné, protože tolik účastníků nikdy nebylo, ale šéfová nařídila, tak mlčím a jedu ;-) a protože jsou šité z balícího papíru (balíme do toho třeba papíry do archivu) tak je to dost pevné a nepárá se to.
      Miru užívej léto a měj se krásně. Pa Jitka

      Odstrániť
  7. Jitulinko, tak to mas co robit ..no ako pises rozkaz je rozkaz, aj ked niekedy proti zdravemu rozumu :)))) Aj Tebe sikulka prajem krasne leto, hlavne uzite si v zdravi prazdninky a slniecko !!!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Miruš, už jsem od tebe dlouho žádný příspěvek neviděla, tak nakukuju jestli mi něco neuteklo :-))) A ono nic.... Doufám že je vše v pohodě a užíváš si léta:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahojky. Já ten tvůj blog nemůžu nikdy najít. A přitom je tady taková pohodička a krásné věcičky. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jej Janicko vitaj, davno somm sem nic nedala , no uz sa musim polepsit :))) dakujem za mile pismenka ...moc Ta pozdravujem a prajem Ti krasne tvorenicko !!!

    OdpovedaťOdstrániť