Translate

8. júla 2012

..čas tak rýchlo plynie....

Milé moje kamošky a blogerky,tak nastal čas keď neviem čo skôr ...čas rýchlo uteká ,teplo ma uberá o sily a tak len mini prehľad toho čo som stihla....

najprv sirup z bazy proti kašľu a na osvieženie v tomto teple...

potom šup na zaváranie...
a ešte čo nám usilovné včeličky nanosili bolo potreba spracovať...

aj im bolo teplo ,ostrihané sú spokojné , môžu pokojne priberať na váhe a ja si liečim pľuzgier od nožníc...



a keď pršalo nedalo mi nesadnúť aspoň na chvíľku k stroju....toto vzniklo zo zbytkov domáceho ľanového plátna a bavlny.....
levanduľové srdiečko a vrecúško na bylinky


Milé moje posielam Vám slnečný pozdrav a prajem Vám veľa pozitívnej energie do nového týždňa ❁◕‿◕❁.

2 komentáre:

  1. Miri, kopec si postíhala. Je fajn, že pri robote nezabudenš na relax pri tvorení.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani, ved len keby casu bolo viac...tvorenie je pre mna ,akoby som si dala kusok najlepsie cokolady :) moc Ta pozdravujem ....

    OdpovedaťOdstrániť