Translate

25. decembra 2016

Žijem,šijem som tu....

No pekne dávno som tu nič nevložila....
..je koniec roka tak aspoň malé pozdravenie Vás milé moje "spolublogerečky" s ktorými sa už poväčšine stretávam na FB  a tu si občas  odsledujem i tie ostatné  bohužiaľ som len pozrela a nebol čas na komentovanie ..... nejak som tento rok zápasila  s časom ....tak teraz si to v kľude prejdem je na to vhodný čas a všetko napravím...a moc sa teším ...

Ten čas tak letí,neviem či aj Vám to príde že ten deň akoby mal menej hodín...??!

Nuž nezaháľala som , pokračujem v pomoci drobčekom a spravujem ako admin aj skupinku predčasniatok na FB, je to dosť časovo náročné ,ale som rada ,že i napriek technickým problémom fungujeme ďalej ...
toto som chystala posledne pre Žilinskú, Košickú , Humenskú nemocku ... za spoluprácu ďakujem aj tu jednej šikovnej blogerečke Janke A.





 jedna krásna akcia kde som trolinku prispela 

  do Vianočnej burzy pre týchto skvelých ludi ....
https://www.facebook.com/Vianočná-handmade-burza-233276123412917/



  

ešte chcem dochystať balík pre onkodetičky nejak som to nestihla dotiahnuť,ale myslím že balík poteší vždy nie len priamo na sviatky ....To je na dnes všetko som šťastná ,že som si našla čas a vrátila sa opäť sem medzi Vás                                                             
.....Všetky Vás pozdravujem, prajem Vám krásny sviatočný večer  ....takto  čarovne je u nás v tento Vianočný čas .....



4 komentáre:

  1. Ahojky, Miko! Jsem moc ráda, že jsi v pořádku! Kolikrát jsem k Tobě zavítala a tady žádná zmínka... Jo, čas nám nějak moc rychle běží... Vytvořila jsi spoustu dalších krásných věciček, miminečka musí hřát i láska, se kterou šiješ... :-) Bílou zimu závidím. U nás malinko napadlo 23. a 24. od rána lilo ... Přeji Ti pohodové dny a do nového roku hlavně hooodně zdraví! ♥ D. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dagmarko,ja som povačšine na FB, dievčence odtiaľto sa narýchlo stretávame tam ...ale som rada, že som spať ...pre mimčá je toho stále v každej nemocke málo ...robíme čo zvládame spolu v skupinke .......Inak to bol ťažký rok ,mali sme úmrtia v rodine, prerábali sme vstup do domu , k tomu záhradka, práca , toho času málo a tým pádom nebol čas na blog....hmm za čo sa hanbím..... ale pokúsim sa napraviť to ..... tak aj u nas v noci pršalo a teraz začína mrznuť všetko nejak pobláznené...Moc pozdravujem Dagmarko a včera som sa u Teba kochala na blogu ..moc ,moc ste mi chýbali..prajem Ti pohodvé sviatky ...♥ dakujem za návštevu ...cmuk :)

      Odstrániť
  2. Milá Mirko, to jsem ráda, že jsi opět tu. Také jsem měla obavu, co je s Tebou. Opravdu jsi nezahálela, tolik nádherné práce. Přeju do nového roku hodně zdraví, štěstí a tvůrčího elána do šití. Marie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maruško ,si moc milá,tak dobre to padne tieto písmenká...i Vy ste mi chýbali,...dakujem a tiež Ti prajem Maruško pevné zdravíčko a všetko len to najlepšie a najkrajšie do Nového roku.....a nech Ti to krásne tvorí i naďalej .....♥

      Odstrániť