Translate

14. mája 2013

Šijém.....


Keďže u nás sa citeľne ochladilo a včera  ráno lialo ako z krhly, fúkal vetrisko veru aj čiapky s bundami sme ešte vytiahli, našla som si čas a sadla k šitu...včera som ušila organizér,ktorý som videla u Jitušky a musela som vyskúšať a tak isto aj  vankúšik....Panáčika  Trdláčika , ktorého som videla u Ajky...a tak sa šilo ....



veru nebolo to také jednoduché ako sa mi zdalo ale zvládla som to a Jituške týmto ďakujem ....
a vankúšik Trdláčik

no Ajuš čo povieš???

a nedá mi sa nepochváliť kvetinkami ,ktoré som dostala na narodeniny...zvlášť tou dlhotrvajúcou s čmeliačikom :) od mojej kamošky Katky, ktorá snáď s háčikom aj spáva .....



a pár fotečiek zo záhradky...
už mi to všetko raší a pučí a kvitne ...to bude práce aj jajáááááááááááj......




Ďakujem Vám za návštevu ,prajem krásny podvečer....
ஓஓஓஓஓஓஓஓஓஓஓ
........ja utekám k stroju mám
rozšitú tašku,ak sa zdarí zajtrá sa pochválim ... 


6 komentárov:

  1. Jéé Miruš, krásného panáčka sis ušila, i tvářičky červené má:-))) A ta slunečnice s čmeláčkem, ta je nádherně veselá:-)) Organizér je naprosto dokonalý a na zahrádce to krásně kvete:-)
    Měj se
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ajinko za milé písmenká a inšpirácie ...pekný a pohodový večer, už netrpezlivo nakúkam k Tebe čo máš nové:))))

      Odstrániť
  2. Supééér, organizér se povedl! Polštářek je kouzelný :) A máš šikovnou kamarádku, ten čmelda je boží. Na zahrádce Ti to krásně kvete, taky budu muset vyfotit své skromné záhonky, než mi je psi a děti zlikvidují :D Přeji krásný večer Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jitulinka, organizér mi dal zabrať veru už som bola tu ,že Ti písnem, ale potom mi docvaklo čo mi jasné nebolo :))) kamošku mám veľmi šikovnú,z tej kvetinky sa vytešujem dá sa aj ohýbať....na záhradke ma veru čaká makačka, ale moc sa teším..... tak som zvedavá na Tvoje fotečky len nám ich pekne ukáž,moc Ťa pozdravujem !!!
    paaaaaaaaaaaaa pekný večer

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mirka ten organizer je suuuuuper, a krásne si ho ušila, si veľmi šikovná fakt...
    Toľko toho stíhaš. A na záhrade je veľa roboty ale aj potešenia, však?...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Maji, no ved prave zharadka mi dava zabrat, zvlast koli chrbtici ,ale ako pises dava aj vela potesenia a mne to dodava vela sil a enrgie ..... dakujem Ti za pochvalu , tesim sa zo vsetkeho co vytvorim aspon kusok takto mozem zo seba do niecoho vlozit ,co potom potesi inych ...krasny slnieckovy dnik Ti prajem Majuska ....

    OdpovedaťOdstrániť