Translate

18. apríla 2013

A máme slniečko.......

Po niekoľkých týždňoch sa sem konečne dostavám,sadám unavená, ale nabitá energiou zo slnečných lúčov .
Sem tam ešte v tieni máme sneh ale už som zahájila odokrytie skalky a kochám sa bleduľkami a snežienkami...




......príroda sa má k činu ,akoby chcela dobehnúť to čo jej" pani Zima" do teraz odopierala .....
Práce bude dosť,ale veľmi sa teším na rýpanie sa v zemi a slnečný kúpeľ.....

A aby ste si nemysleli ,že som len tak leňošila..... po večeroch a nociach som aj trošku tvorila,ako mi to zdravie a boľavá chrbtica dovolila........

pár kozmetických taštičiek  na tie naše babské serepetičky..
ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥
jednu letnú tašku z látky,ktorej som dlho odolávala ...bolo mi ľúto z nej ufiknúť:)

je podlepená a vnútro tvorí tá istá látka 
ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥ ஓ.♥
A aby sme mali energiu a silu, upiekla som nanukové rezy s maruľami,aby nie len duša ale aj telo užilo svoje potešenie :)

Pokračovanie bude snáď čoskoro,pár vecí čaká na dokončenie tak sa snáď čoskoro "uvidíme"......

Milé moje blogerečky, šikulky, prajem Vám pekný večer a krásne sníčky....

Ďakujem Vám za návštevu. 

12 komentárov:

  1. no pekne si sa snažila :-) ta kabela je perfektn si šikulka
    u nas už nemame sneh a vychutnavame si konečne teplučko pod altankom
    želam ti pekne slnečne dni bez bolesti <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelicka dakujem za mile pismenka....a aj Tebe zelam krasne dnicky naplnene slnieckom a laskou :)

      Odstrániť
  2. Jé, ty máš hezký bazének... i když to je asi jezírko, že? Ale ať je to co je to, prostě se mi to líbí:-)))
    Pilná jsi byla, s koláčkem mi děláš chutě a taška je na jedničku:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajinko,dakujem... to je jazierko mam tam len rastlinky cele leto , rybickam sa tam moc nedarilo...bolo v plane ine, ale svojpomocne sme vybudovali aspon toto a bazenek mame len nafukovaci ale staci :) si zlata ,dakujem za navstevu a prajem Ti slnieckom zaliaty dnik sikulka nasa !!!!

      Odstrániť
    2. Miruš tak to nezapomeň udělat fotku i v létě, jsem zvědavá jak vypadá naplněné:-)))

      Odstrániť
    3. Ajinko urob sem kuk , tu su fotecky z minuleho roka
      https://picasaweb.google.com/104165118524175778950/ZahradaKvetyPrirodaAOkolieVKtoromZijem#5632256794363360498

      preklikaj neviem presne ktora to je :)) ale v lete je jazierko moc krasne velmi sa z neho tesim .....pekny vecer :)

      Odstrániť
  3. Ahoj Miru, taky mám radost z jara, tedy dnes se u nás zase ochladilo a prší, ale už je to jarní :) Krásné taštičky a tašku jsi ušila, perfektní práce, taky mám v plánu konečně něco zkusit, ale jako začátečník budu mít výsledek dost nejistý ;-) ale někde začít musím, že. Jo a ten koláč, ten vypadá móc dobře, sbíhají se mi sliny. Tak pa Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj Jitulinko, dobra vila ......aj ja si uzivam slniecka a tesim sa z jarneho pocasia ....tasticky su velmi jedonduche zvladnes !!! a taska?!.... sila som uz nejake ale takuto nie, dala zabrat ale vsetko je raz prvy krat ...tak sa nemas coho bat ....poslem Ti link na tie kozmeticke tasticky a ver,ze to zvladnes :)))) kolac keby som piekla kazdy den , tak je malo :))) Prajem Ti krasny dnik, nadherny vikendik ,vela slniecka, pohody a lasky .... pisnem Ti meilik :)) cmuk

      Odstrániť
  4. Mirka, taštičky a tašku som už chválila. Taška nemá chybu, veľmi sa mi páči :-) No na záhrade ma prekvapili snežienky, my sme už zabudli že boli :-) Dnes bolo nádherné slnečno a tiež som zo záhrady uťahaná ako vôl, ale tak inak ...mam radosť že sa v záhrade už da robiť. Prajem krásny víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dakujem Majus, za prismneka ja viem ,ze chvalis vsade moje a dakujem ! ano snezienky uz dnes zoschyaju ale bol dlho sneh vies tu sme cely rok obklopeny horami a snehom ..... aj ja sa uz mocem vonku a tiez liham unavena ako pes :))))ale tiez sa velmi tesim,ze mame slniecko uz toho ponurneho a chladneho pocasia bolo vyse hlavy :) inak lyzovat sa v Jasnej este smelo da ,aj doliny su plne snehu :) Majuska krasny vikendik !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mirka moja no ja teda čumím :-) taštičky sú skvelé! ja mám tých serepetičiek až až takže by sa mi tiež niečo také hodilo :-) aj kabelka je super, prekrásna látka! Koláčik mi nejako teleportuj dala by som si, vyzerá chutne :-)
    Pekný slnečný víkendík ti prajem
    pa pa Zdenka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zdenicka ,dakujem Ti za mile pismenka .... tasticka na serepeticky nie je problem... ak potrebujes pisni, rada usijem alebo si vyber z tychto zatial nie su v obehu nemam nejako cas sa prezentovat ...zahradka,sklenik domacnost ..tak tieto veci idu bokom.....a kolacik??? moja dolet peciem dvakrat do tyzdna,kludne sa stav aj kavicku Ti spravim :))) teraz mi kysne cesto na sisky ak mas chut sadaj na metlu a cakam Ta :) maj sa krasne a uzivaj si slnieckove dnicky !!
    M.

    OdpovedaťOdstrániť