Translate

3. decembra 2012

A takto som si dnes napiekla šitím ....

Musela som vyskúšať.........
minulý rok som ich nestihla, ešte určite  nejaké pribudnú tieto pôjdu do Mikulášskej nádielky  pre moju supernetovú kamku Katku a aby ich bolo kam  vložiť, ušila som aj čižmičku ....ale psssssssssssssst má to byť prekvapko ...

...ešte mám tých restov kopec ,ale na dnes už mám toho dosť......tak putujem už do peliešku a prajem Vám moje milé blogerečky  sladké sníčky......

4 komentáre:

  1. Miri, sny sú skôr o strašení, ako je málo času. Krásna čižmička, no a perníčky - super. Je to filc?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani ja viem s tym casom bojujem aj ja stale ...dakujem za mile pismenka ..ano je to hrubsi filc....moc Ta pozdravujem ,prajem Ti krasny dnicek !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už som chválila na FB ale chválim zas, nádherné pečenie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Maji si mila dakujeeeeeeeeeeeem :)

    OdpovedaťOdstrániť